En underbar helg



Nu har helgen passerat och jag måste ju säga att den har varit helt underbar.
Pål kom till mig i fredagskväll. Vi åt lite gott och bara njöt av varandras sällskap.
På lördagen var det ett härligt höstväder så vi bestämde oss att ta en promenad till torget. Jag skulle ha lite vin och annat smått. Naturligtvis så hade jag glömt av att det var röd dag på lördagen och bolaget var ju stängt. Ojdå, Hmm va gör man då. Vi var ju bortbjudna på Halloweenmiddag. Inget att göra åt, vi fick helt enkelt ta och köpa några öl i butiken. Det gick lika bra det.  Vi tog även en fika på Espresso House. Mycket välförtjänt efter promenaden. På kvällen var vi i Ucklum hos goda vänner och åt gott och spelade spel. Alltid lika mysigt att träffas. Tyvärr blir det ju så sällan man gör det.
På söndagen var det återigen hockey för Timmy. Denna gången spelade dom i Vänersborg. Det gick lite bättre för dom mot Trollhättan denna gången. Sist dom möttes blev det ju 14-0 till Trollhättan. Denna gången blev förlusten inte så stor. 9-3. Bilden här är tagen efter matchen och Timmy ser inte allt för ledsen ut.
Efter matchen åkte Pål och jag till laxbutiken och åt en underbart god middag. Det har blivit lite av vår grej att göra det när han kommer till mig. Vi älskar god mat helt enkelt.
Helgen har helt enkelt varit perfekt och nu känns det inte alls jobbigt att måndagen har kommit och man ska på jobb igen. Man är utvilad och har en skön känsla i kropp och själ.

Ha en underbart fin dag alla vänner!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0