Hjälplös

Ibland är man bara så hjälplös. Känner sig så långt från den bittra sanningen som finns i livet.
Jag har just fått reda på att personen som står mig väldigt nära och som jag håller av som en syster, hennes mamma har gått bort. Jag har inga ord, jag har ingen möjlighet att finnas där för henne just nu i hennes tunga stund. Trots att jag vet att hennes underbara man tar hand om henne och finns där hos henne så kan jag bara hoppas att hon känner mitt stöd och mitt stora deltagande. Jag är så ledsen för din förlust gumman! Jag känner dig så väl och vet att d just nu anklagar dig för att du inte var där när det hände. men jag kan bara säga att det är inte ditt fel och du hade inte kunnat göra någonting. Det spelar ingen roll om man bor grannar eller mil ifrån varandra. Idetta fallet spelade det ingen roll.
Jag finns med dig i mina tankar.  Jag beklagar verkligen din sorg.
Önskar bara det fanns mer man kunde göra!
Jag finns här, det vet du!
Håller om dig hårt och torkar din kind!

Kommentarer
Postat av: michael

Thank you Keo, means a lot to me!!! We will see eachother soon again.

Dikke kus

2008-11-08 @ 15:13:48
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl/
Postat av: Tina

Tack min alskade van!!! Jag vet att du alltid finns dar for mig, det kanns alltid sa skont att veta!!! Du ar den basta vannen man kan ha.

Alskar dig gumman

2008-11-10 @ 17:36:59
URL: http://itulpsnensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0