jobb, jobb, jobb

Jag kan inte vara normal, men egentligen när jag tänker efter, vem är det och vem bestämmer sånt?
Okej, ja ghar nu jobbat extra (igen) på Stenungsbaden. Idag fick jag 5 timmar på lunchen. Var lite besviken för jag skulle ha jobbat igårkväll och även ikväll men blev avringd. Fick iaf lunchen idag så det känns ganska bra. Hehehe sen måste jag samtidigt njuta lite. Dom ringde av mig och idag när jag då jobbade så frågade dom om jag kunde jobba även kvällen. Jag skulle säkert kunna ha gjort det men kände att nä, har dom ringt av mig så har dom. Då får dom faktiskt klara sig. Så här är jag nu hemma och har haft en jättemysig kväll med Timmy. Han har nu gått och lagt sig och jag tror faktiskt att han sover redan. Det var en trött kille idag.

Imorgon var det tänkt att vi skulle åka till Liseberg. Tyvärr var jag tvungen att ändra planerna lite så jag hoppas dom går i lås. Jag tänkte få låna min svägerskas bil och hämta mitt dåliga samvete hos en vän.  (en solsäng) Sen tänkte jag passa på när jag ändå har bilen att åka till IKEA och köpa lackhyllor. Vill så gärna ha två över tv i vardagsrummet. Tror det kan bli riktigt bra. Fördelen är ju med att jag kan kanske iår få upp alla mina tomtar till jul. fFörra året fick jag inte det och det kändes konstigt.

Ska nästa helg ta och försöka göra lite julfint hos Pål :D Han var så gullig och gav mig fria händer. Så nu har tankarna och idéerna redan påbörjats här.
Sköt om Er därute!
kram

Kommentarer
Postat av: Michael

Hej Keo, heared from Tina that the crisesa at Volvo doesnt effect you, glad to hear that. Hope you will have a great x-mas

2008-12-22 @ 08:11:36
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0