längesen

Oj nu var det längesen jag skrev något här.
Det blir gärna så när man har fullt upp med annat tyvärr, fast det är egentligen då man äntligen har något att dela med sig av.. hehe lite moment 22 över det hela.
Jag har jobbat på Stenungsbaden både lördagkväll och måndag lunch. Det är buskul om man nu kan säga så. Tyvärr drog jag samtidigt på mig en förkylning och känner ansvar att jag inte kan vara hemma från mitt ordinarie jobb när jag nu jobbar extra. Så här kämpas på.
På jobbet är det fortfarande riktigt kul. Alla är verkligen söta och goa. Så jag kan bara känna att jag har fått väldigt fina kollegor. Det är kul!
Nu till helgen kommer äntligen mina vänner från Norge ner till mig. Vi ska ha en riktig tjejhelg. Ska bli så mysigt tycker jag och förhoppningsvis blir det lite bilder som jag kan dela med mig av.
Jag har fått en sån obeskrivlig lust att resa. kanske är det så när man har som sämst ställt :( Men att ta en långweekend tillsammans med Pål hade varit så underbart. hahaha och jag längtar efter en härlig hotellfrukost. mums.. Det får väl bli när jag fyller år. Har plander på att bara åka iväg då. Barcelona ligger just nu bäst till i planerna. En stad som jag länge ha velat åka till. Tror det kan bli bra :D Men återigen.. pengar styr sp jag få se vart man hamnar. En självklahet är iaf att Pål följer med mig. Annars blir det nog väldigt tråkigt.

Jag har lite bilder osm jag har tagit med mobilen. när jag har tid kommer jag dela med mig av dom här.
En underbar natt till er alla!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0