Liseberg


På Lördagen var det full fart från morgon till kväll. Vi startade dagen med en stadig frukost för att orka med shoppingen på Steungstorg. Jag tror vi nog var inne i dom flesta affärerna och visst hittade tjejerna lite kläder. När vi kunde torget så tog vi bilen för att åka iväg på julmarknad. Där gick nog iaf en, en och en halv timme. Mycket att se på och väldigt fina saker. Jag fick lite julklappsidéer så jag kommer nog åka dit lite närmare julen igen.
Sen var det hem och laga middag för nu var vi hungriga. Vi planerade att ta bussen ner till Göteborg för att gå på Liseberg. Sagt och gjort. Bussen tog vi och till Liseberg kom vi. Vi gick där och strosade i nästan 4 timmar. Nu kan jag säga att jag var mör i kroppen. Bussen tillbaka hem och taxi från stationen. Kan säga att det är inget kul att åka buss. Jag förstår nu varför jag alltid tar bilen till GBG. Väl hemma så drack vi lite vin och tjöta för att sen bara dö i sängen.
På söndagen var det hemresa för tjejerna och jag skulle byta däck på bilen. Sagt och gjort. Tjejerna åkte och jag fick bytt däck.
Jag har haft en helt underbart kul helg och verkligen trivdes gott i sällskapet. Hoppas att vi gör om det igen till våren kanske...
Jag åkte till Pål på söndagen... Längtade så efter mannen så jag tyckte det var värt ett par timmar tillsammans med honom.

Kommentarer
Postat av: Tina

Du verkar haft en kanon helg gumman. Det är du verkligen värd.!!!!

2008-11-18 @ 14:37:04
URL: http://itulpanensland .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0