Onsdag :D

Idag är det en ganska skön dag. ONSDAG!
Trots att man har haft en fruktansvärd natt med en väderkvarn liggande brevid sig så känns det som denna dagen kommer bli riktigt bra.
Onsdagar är den dagen i veckan då man ser ljuset i tunneln igen tycker jag. Nu står man på backkrönet och har en härlig utförsbacke fram till helgen.
Mina tankar finns i Norge idag. Min älskling mår inte så bra och trivs inte på sitt jobb. Jag önskar så att jag kunde göra något för honom. Men även jag har mina begränsningar och inser att jag inte ens kan vara hos honom och laga god middag och se att han får det gott på eftermiddagen och kvällen. Även om jag hemskt gärna vill. Vill ju vara där och stötta honom och försöka få honom att må så gott man kan i ett sånt läge.
Jag själv ska snart iväg till mitt jobb. Och tro mig, Jag trivs så bra! Men först ska jag iväg till posten och hämta ett paket från Telia. Hmm undrar så vad det kan vara. Sen ska jag hämta hockeybagen hos mitt ex. Timmy har träning ikväll och våra underbara stand in ska ta honom till träningen. Jag vet inte vad jag skulle göra utan min mor och far. Dom är verkligen dom bästa tänkbara!!

Kommentarer
Postat av: michael

Hi Keo, please heck my site, is important

2008-11-07 @ 16:01:59
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0