Vardagen...



Min älskling Pål.
Jag saknar dig. Idag är det sånt där trist och tråkigt väder som gör att man bara vill vara hemma och mysa med den man älskar. Tyvärr har jag inte möjlighet till det. Varken att vara hemma eller mysa.
Hade så gärna krypit upp i soffan tillsammmans med Pål och en kopp varm choklad. Suttit och småpratat och bara känt att man betydde något för någon annan.
jag vet att när du läser detta säger att tiden flyr eller det kommer eller något liknande. heheh Ja visst gör det och visst flyr tiden men just NU är det grått och trist ute och just NU hade det varit mysigt :D

Annars så har man nu klarat av måndagen på jobbet. Det är händelserikt varje vecka och jag lär mig nya saker hela tiden. Sen att jag har dom underbaraste jobbarkompisarna man kan tänka sig gör inte saken sämre när man ska gå till jobbet. Jag trivs verkligen jättebra där jag är nu. Så idag vet jag att när jag väl kommer till jobbet så blir jag på gott och strålande humör igen.

Hoppas jag får prata med Pål ikväll... har inte pratat med honom sen igår morse och vi brukar höras av 2 ggr per dag. Så det känns lite tomt och konstigt. Hoppas han har det bra iaf. Det är det viktigaste för mig!

Ha nu en fin tisdag alla ni där ute i cybervärlden.
Jag ska ta itu med min supergråa dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0