Härliga Monica



Min underbara, härliga Monica

Vi fortsätter lite i varslets spår...
Detta är ett ansikte som borde finnas med i varje tidning!
En tjej som troligtvis blir uppsagd. En vän och kollega som är mycket omtyckt
Det är en tjej som ser saker på lite annat sätt.
Som idag tex. Jag ringde henne igår och berättade om varslet. (hon var ledig) och idag kommer hon med en underbar röd peruk. Hon tyckte helt enkelt att vi behövde lite färg mitt i eländet.
Tack Monica för att du är så underbar! Och som jag sa igår när jag ringde.. Det måste vara 2000 ;) tror du har helt fel. Vi kan inte bli utan dig!

Kommentarer
Postat av: hg storm

det var ju tänkvärda saker...och inte visste jag att du bloggade... ha det hg

2008-10-09 @ 23:46:22
URL: http://hdbrainstorm.blogg.se/
Postat av: Michael

Mooi rood is niet lelijk :-)

2008-10-17 @ 15:54:31
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0