Hmmm

Börjar få en ful ovana att blogga mitt i nätterna. Kan det vara så att tankarna börjar samlas sig inför sänggåendet?
Idag har dagen varit lite knasig. Det började med att min hemmatelefon inte fungerade (igen). Tyvärr börjar inte dagen riktigt förrän jag har fått mitt härliga samtal med Pål. Detta samtal kom kl 11.00. Senare under dagen kom jag på att män är underbara när dom kommuniserar. Jag har ställt frågor idag och fått till svar: jo, från den ena, Hummm, från den andra och Tack, från en tredje. jisses sicka uttömmande svar man får ibland. nu är det så att jag är ingen tankeläsare och Ni män får gärna vara lite tydligare med att berätta så det inte blir konstiga missförstånd. Sen kom man väl till jobbet och dagen blev inte riktigt lika tokig som igår men nästan. Igår förbrukade jag tre olika truckar. SKIT TRUCKAR måste jag säga. Jag måste även erkänna att jag mår prima med mina nya kollegor och mina nya arbetsuppgifter. Jobbet kanske inte är så stimulerande men man får röra på sig och man ser lite folk emellanåt. Eftersom jag nu hade en ganska tröttsam syn på män idag så var Peter på jobbet ett föredömme för det manliga släktet.
Nu ska frk Karlsson gå och lägga sig. Klockan har redan slagit över till Torsdag så jag får skriva att imorgon kommer äntligen mannen i mitt liv till mig. Det ska bli så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0