jaha..

Lördag och alldeles ensam. Inte ens sonen vill umgås med mig längre..
Men jag får se det från den ljusa sidan. Det är snart nedsläpp för kvällen match. Timrå-Färjestad.
Då kan jag sitta här och njuta av matchen utan att bli störd. FBK kläderna är på så nu är det bara vinsten jag väntar på.
Och det vore ju självaste f-n om dom inte vann idag. Frölunda vann ju över DIF och ligger nu bara ett poäng efter FBK. Så det gäller att hålla avståndet nu.
Annars har dagen varit lugn och fin. Har varit i ishallen och kollat när Timmy tränat. Som vanligt är man som en isglass när man går därifrån. Skit vilken kall hall vi har här i kommunen. Vore bra om vi fick en ny hall snart. När vi kom hem satt vi och tittade lite på youtube Timmy och jag. heheh vi gick igenom tidernas fighter med Färjestad.
Nu har vi precis avslutat middagen och Timmy ska idag sova över hos en kompis. Så jag avslutar dagen som jag började den... med HOCKEY!!!
ha en underbar lördagskväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0