Ny vecka...

och nya möjligheter. Ja så heter det ju faktiskt. Idag känns det faktiskt ganska så bra. Jag har bara denna veckan kvar nu på mitt gamla jobb och känslan är underbar. Ser med spänning fram till nästa måndag när jag ska börja på mitt nya. Jag ska försöka att åka och hälsa på mina nya kollegor under veckan. Haha kan vara bra och veta vilka dom är och vart dom är :S. För jag har lite dålig koll på vart jag ska infinna mig nästa måndag. Men allting löser sig på något sätt.

Matchen i lördags blev som jag ville. en vinst för mitt kära Färjestad. ÄNTLIGEN!!

Igår blev mina planer om en lugn och fridfull dag hemma helt omplanerade. Min ömma moder ringde och sa att jag och min bror skulle hämta våra saker som vi hade lagt undan. (möbler och dyl) så det var bara att försöka få min bror och svägerska till att ställa upp med bil och släp. Det gick jättebra till slut och vi hade nästan en perfekt familjedag :D
Hela gänget följde med mig hem och hjälpte mig bära upp sakerna och nu är här riktigt välmöblerat och fint. Känns kul och jag är mycket nöjd. Timmy fick en kista som han skulle lägga sina leksaker i och tog tag i det med engång. Han är verkligen duktig när han sätter den sidan till. Så idag sitter jag bara och njuter av min nymöblerade lägenhet :D.



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej gumman, skönt att det är bara denna veckan kvar på "gammla" jobbet. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2008-10-14 @ 08:43:30
URL: http://itulpanensland .blogg.se/
Postat av: Michael

Hej Keo, hoppas allt är bra med dig ocksa. Dikke kus Michael

2008-10-14 @ 09:21:55
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0