På bondgården



Två glada goa killar som har hela munnen full med smörgås.
Ja, idag var jag med Timmy och hans klass på studiebesök på en bondgård. Det var riktigt kul faktiskt. Efter vi hade fått en väl visad tur i ladugården med mjölkrobotar och stora mixar så blev det fika med smakprov på vad man kan få från en ko.
Jag har haft en ganska stressig dag idag. Det började kl 0600 med att stiga upp, duscha och iväg och hämta min bil som har varit på service. Efter det vad det då dags för ett studiebesök för att senare stressa ner till Konditoriet på torget och hämta ut smörgåstårtan jag hade beställt till jobbet. Det var ju min sista dag på inleverans idag och jag kan med glädje säga att det känns väldigt skönt. Till min stora förvåning fick jag en present från mitt lag. Och vad fick jag.. hehehe det bästa som finns :D POLSK HONUNGSVODKA.. mmmmmuuuummmmsssss. Så nu kan jag sitta hemma här och bara må så gott när vintern kommer och jag har något gott att värma mig med när jag är frusen.

I morgon är det dags för Timmys hockeyträning först för att efterföljas av en nätt liten bilfärd till Norge på middagen. Imorgon ska Siw-Mette och jag bara ha det så mysigt. Vad som händer har jag ingen aning om men jag tar med mig pubkläder ifall damen ifråga får för sig att vi ska dra till puben.

ha en toppen helg!

kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att du har haft en underbar helg gumman!! Saknar dig

2008-10-19 @ 18:36:20
URL: http://itulpsnensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0