Varsel

ja nu vet man iaf vad presskonferensen skulle handla om idag...
3300 jobb bort på Volvo. Vad säger man.. suck.
Jag älskar verkligen mina vänner för att dom både ringer, skriver, smsar mig och frågar hur jag mår och hur det går. Om jag får vara kvar mm mm.

Att man är ledsen är kanske inte så konstigt. Det är ju vänner som försvinner och själv kanske med.
Men jag tror inte jag ser så mycket problem om jag skulle få gå. Jag ser nog lite hur det blir att stanna kvar.
Kanske ska man inte måla fan på väggen än men det känns tungt vilka tankar man än får och har.

Naturligtvis så kommer en massa andra tankar med i kölvattnet. Är det så här livet ska vara? Är jag nöjd med mitt liv? finns det något jag kan göra mer eller mindre av? Är livet så som jag verkligen vill att det ska vara? Frågorna är många och svaren få. Ska man se med tiden vad framtiden har med sig? Eller ska man våga chansa och satsa för att vinna? Ska man våga ta förlusten om allt går fel? Ska man försöka förverkliga sina drömmar eller ska man bara ha dom som en tillflykt när man behöver?
Ja, jag kan bara konstatera att jag sitter med tusen frågor och funderingar men inga svar. Vill jag ha svar?? Hmm ny fråga och fortfarande inget bra svar på den.

Ni som redan vet svaret på Era frågor önskar jag en underbar dag!
Ni som sitter i samma båt som mig önskar jag en underbar dag och LE. Jag tror allt går lite lättare då ;-)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0