Lite av varje

Kände att det var dags att skriva av sig lite nu igen.
Jag har ju inte skrivit här på länge men tiden har inte funnits.
Vad har då hänt det sista... Hmm det har nog hänt både mycket och ingetting.

Julen passerade som vanligt utan snö naturligtvis. Vi var hos min bror och svägerska som traditionen bjuder.
På annandagen åkte jag upp till Norge för att vara där över nyåret. Tyvärr var Pål sjuk i influensan men det var ändå skönt att vara hos honom. Nyårsafton var vi hemma hos ett par vänner. Vi fick god mat och en riktigt mysig och trevlig kväll.

Nu har det gått ett par veckor och jag har tyvärr inte fått träffa Pål. Jag ser otroligt mycket fram till nästa helg då jag åker till honom. Planerna är nu att jag åker nästa helg och vecka 6 till honom och vecka 8 kommer han ner till mig. Då ska vi på hockey. Gud va kul det ska bli! Vi har även planerat att åka till Köpenhamn veckan efter påsk. Detta ser jag otroligt mycket fram emot.

På jobbet är det som vanligt. Mycket nya folk och saknaden av dom gamla som fick gå är stor. Men snart blir dom nya en vardag med och allt kommer nog att falla på plats. Man måste ge det tid bara.

Imorgon är det söndag och vi ska ha kafeterian i ishallen. Vi ska öppna kl 0800 så det blir att gå upp tidigt. Inget kul alls när det är helg och så men men man gör det man måste.

Tills nästa gång... Ha det underbart!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Michael

Hi Keo, had a dutch reader from your blogg on my blogg. Hoppas alt är bra med dig, kram Michael

2009-01-27 @ 09:45:30
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl
Postat av: michael

Alt bra med dig?

2009-03-08 @ 15:34:41
URL: http://www.nederzweeds.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0